حفظ وحدت کلمه نیاز امروز جامعه است

آل هاشم حفظ ارزش های نظام اسلامی، حفظ وحدت کلمه و پایبندی به آرمان های شهدا و اطاعت محض از رهبر عظیم الشان انقلاب را نیاز جامعه امروز دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی با وی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بخارایی، امانی، نیک نژاد و صفار هرندی، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه آغاز خیزش تفکر اسلامی یاد کرد. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حفظ ارزش های نظام اسلامی، حفظ وحدت کلمه و پایبندی به آرمان های شهدا و اطاعت محض از رهبر عظیم الشان انقلاب را نیاز جامعه امروز دانست.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در همه اعصار، راه و مسیر امام راحل دوام و قوام دارد تاکید کرد : رمز پیروزی ملت ما در برابر کفر جهانی حفظ وحدت بین نیروهای داخل نظام است که به برکت هدایت های امام راحل و امام حاضر دنیای استکبار در برابر این فرهنگ خوار و زبون شده است.

وی با اشاره به سابقه فعالیت حزب موتلفه اسلامی افزود: در چندین دوره فعالیت این جمعیت که نقطه آغازین آن به سال ۴۲ برمی گردد، با محوریت روحانیت مبارز، عملکرد بسیار ارزشمندی در جهت حفظ اعتقادات مردم، ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حزب گفت: این مجموعه گسترده ترین و با سابقه ترین جمعیت است که در ۳۰ استان کشور فعالیت های در خور توجهی دارد.

کد خبر 939655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha