آثار هنرمند جهرمی در ویژه برنامه «چهار راه کودک» به نمایش در آمد

نعمت اللهی گفت: آثار «سعید صادقی» هنرمند کاریکاتوریست جهرمی در نمایشگاه «عروسک خدا» در تهران به نمایش در آمده است.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پویش «چهارراه کودک» که همزمان با روز جهانی «مبارزه با کار کودکان» با هدف آگاه‌ سازی و افزایش حساسیت شهروندان نسبت به کار کودک و مشارکت آن‌ ها برای کاهش این آسیب اجتماعی با برگزاری ویژه برنامه های مختلف در تهران آغاز به کار کرده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به برپایی نمایشگاه کاریکاتور «عروسک خدا» در راستای این پویش، افزود: در این نمایشگاه آثار30 هنرمند کاریکاتوریست کشور به نمایش درآمده که از جمله آن اثر «سعید صادقی» هنرمند جهرمی است.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه از سوی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت ‌های اجتماعی شهرداری تهران و با مشارکت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران به اجرا درآمده است، بیان کرد: در این نمایشگاه که در ایوان «انتظار» میدان «ولی عصر (عج)» در آمده آثار کاریکاتور هنرمندان با محوریت کودکان کار به همراه نقاشی های تعدادی از کودکان کار به نمایش گذاشته شده است.

 

نعمت اللهی گفت: این آثار قرار است در محل گالری ایستگاه ‌های «تجریش«، «امام خمینی (ره)»، «تئاتر شهر» و میدان «ولی عصر (عج)» به نمایش درآید.

 

به گزارش شبستان، از «سعید صادقی» آثار بسیاری در جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی به یادگار مانده و جوایز متعدد در جشنواره های بین المللی نیز کسب کرده است.

کد خبر 940070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha