آموزش فرهنگ ترافیک از طریق بنرها و بیلبوردهای آموزشی در دستور کار پلیس قرار گرفت

مسئول اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان با اشاره به تبعات و خسارات ناشی از تصادفات منجر به فوت؛ گفت: یکی از این اقدامات، آموزش فرهنگ ترافیک از طریق بنرها و بیلبوردهای آموزشی است که در سطح شهر نصب شده است.

سرگرد طاها ساسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه سالانه یک هزا نفر در سوانح رانندگی استان جان خود را از دست می دهند؛ افزود: برابر اعلام رئیس پلیس راهور ناجا، هر تصادف فوتی ۵.۱ میلیارد تومان برای کشور خسارت دارد.

 

 

مسئول اداره آموزش همگانی معاونت اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: علاوه بر این، آمار چند برابری مجروحین نسبت به جان باختگان در این سوانح نیز قابل تأمل است ضمن اینکه تبعات اقتصادی، اجتماعی و عاطفی سوانح رانندگی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با ابراز تأسف از اینکه خانواده هایی که به خاطر از دست دادن نان آور خانواده یا عزیزی دیگر، ضمن تحمل مشکلات اقتصادی ناشی از این سانحه، باید رنج دوری از عزیزان خود را هم تحمل کنند؛ زیاد هستند؛ اظهار داشت: پلیس در کنار اقدامات سلبی، انجام اقدامات فرهنگی را نیز همیشه در دستور کار دارد.

 

 

ساسان تصریح کرد: یکی از این اقدامات، آموزش فرهنگ ترافیک از طریق بنرها و بیلبوردهای آموزشی است که در سطح شهر نصب شده است.

کد خبر 940913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha