برقراری عدالت رسالت خطیر دستگاه قضا است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به رسالت دستگاه قضا در اقامه عدل اشاره کرد و گفت: دستگاه قضا در زمینه احیای حقوق عامه مردم تلاش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(1تیر) در دیدار بارئیس کل دادگستری به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: خدا، انبیا، ائمه، فقیه و مجتهد عادل است و مکتب ما نیز بر اساس عدل پایه گذاری شده و وظیفه دستگاه قضا اقامه عدل است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتظار مردم از دستگاه قضا خاطرنشان کرد: احیای حقوق عامه از سوی دستگاه قضائی همواره مورد تأکید است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: نظارت بر حسن اجرای قانون، پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری برای احیای ظرفیت‌های راکد لرستان از دیگر وظایف مهم دستگاه قضا است.

 

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به عنوان سرمایه گذار وام‌های کلانی را بانک‌ها دریافت کرده و برای احیا و راه اندازی واحدهای اقتصادی اقدامی صورت نگرفته است، تصریح کرد: دستگاه قضا در این زمینه باید پیگیری های لازم را انجام دهد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان رفع تبعیض، گسست موجود در جامعه و مبارزه سخت گیرانه با فساد را از دیگر وظایف دستگاه قضا عنوان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی دربخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، گفت: ابعاد شخصیتی، علمی و فرهنگی شهید بهشتی تبیین شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی مصمم، با اراده قوی، خستگی ناپذیر، مدیر و مدبر بودند، افزود: شهید بهشتی معمار و بنیان گذار قضای اسلامی در جمهوری اسلامی ایران بود.

کد خبر 941036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha