خدمت‌رسانی ۲۲۳میلیارد تومانی خادمیاران رضوی به محرومین مازندرانی

امامزاده گفت: طبق آمار سه سال گذشته ۲۲۳ میلیارد تومان هزینه خدمات‌رسانی خادمیاران رضوی استان مازندران به ۸۷ هزار و ۳۵۰ مورد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد اسماعیل امامزاده» امروز(2تیر) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران، با اشاره به اینکه 15 هزار و 676 خادمیار افتخاری حضرت رضا (ع) در استان مازندران فعالیت دارند،گفت: تمامی فعالیت‌های این خادمیاران با پیوست فرهنگی اجرایی می‌شود.

 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان مازندران بابیان اینکه طبق آمار سه سال گذشته 223 میلیارد تومان هزینه خدمات‌رسانی به  87 هزار و 350 مورد بوده است، اظهار کرد: در آموزه‌های دینی ما آمده است که خدمت به محرومین موردپذیرش خداوند است، اعمال خیر با پیوست خدمت قبول درگاه خداوند خواهند بود.

 

وی افزود: یکی از معجزات انقلاب اسلامی، این است که دشمنانی که با تمام تلاش می‌خواهند انقلاب را واژگون کنند نتوانستند، و خودشان از درون در حال نابودی هستند، شاید این بستر زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت باشد چراکه نیاز مردم روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

 

امامزاده با اشاره به اعتراضات اخیر در آمریکا گفت: هرچقدر هم پلیس این قیام را سرکوب کند موفق نخواهد بود شاید مقدمه‌ای برای بسترسازی سیر الی الله برای همه انسان‌ها باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: کسانی که برای کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم تلاش می‌کنند، انتخاب‌شده از جانب خدا هستند، از صفت مشترک همه پیامبران و اولیای الهی زدودن غبار فقر در همه حوزه‌ها بوده است.

 

امامزاده عنوان کرد: به دلیل سوء مدیریت‌ها، فقر در کشور به وجود آمد، نابودی فکری در بحث این‌که این نظام با دین اسلام ناکارآمد است بسیار بدتر از خود فقر است، همه دیدیم که با یک فرمان مقام معظم رهبری مردم چگونه در رزمایش مؤمنانه درخشیدند.

 

وی اذعان کرد: ما موظفیم کنار هم با تجمیع اندیشه‌ها آنچه در توان داریم به مرحله عمل برسانیم تا به لطف خدا و امام رئوف تأثیرات خوبی داشته باشد.

 

امامزاده گفت: نقطه اتکای ما مساجد و شخص محوری نماینده ولی‌فقیه است خودمان را سربازان دینی در جبهه حق می‌دانیم، برای ارسال نیروی انسانی برای رسیدگی به پرونده‌های اشتغال در کمیته امداد اقدام خواهیم کرد.

 

وی گفت: کمیته امداد مازندران درراه رفع دغدغه‌های امام رئوف فعال است، دغدغه ما این است تا زمانی که پرچم اسلام از دست مقام رهبری به دست امام زمان برسد امن‌ترین شرایط را فراهم کنیم و به تعداد جمعیت استان خادم داشته باشیم.

کد خبر 941460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha