توضیحات مدیر کل ورزش سازمان بازرسی کل کشور در مورد ابهامات قراردادهای فوتبال

طاهری با اشاره به توضیحاتی در مورد ابهامات قراردادهای فوتبال گفت: محرومیت کفاشیان از فوتبال به یک سال کاهش یافته و خرداد ماه به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، طاهری در مورد وضعیت بررسی قراردادهای فوتبال و موضوع دو شغله های ورزشی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سازمان بازرسی گفت: توضیحاتی در این زمینه اخذ شده است اما این قرارداد و انتخاب این سرمربی ابهاماتی مطرح می کند.

 

مدیر کل بازرسی ورزش سازمان بازرسی کل کشور افزود: مراحل اساسنامه، انتخاب و عقد قرارداد با این مربی طی نشده است. ابتدا باید در کمیته فنی این موضوع مطرح و سپس تصویب و عقد قرارداد می شد اما دقیقا عکس آن عمل شده است.

 

طاهری گفت: مربی که تا سال 2012 هیچ سابقه سرمربی گری شاخص ندارد و فدراسیون علم به این امر داشته که تحریم ها باعث بسته شدن کانال های پرداختی شده بود، فدراسیونی که بدهی دارد پرداخت مالیات این قرارداد را بر عهده گرفته است.

 

وی گفت: قراردادهایی مثل قرارداد سابق تیم ملی وجود دارد. در یکی از تیم های مطرح شخصی جذب شده که مقرر است به ازای هر پاس نیم میلیون و به ازای هر گل یک میلیون بگیرد./

 

وی در مورد بازنشستگی کفاشیان و احتمال بازگشت مجدد او به فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در خصوص محرومیت این فرد باید بگوییم این موضوع به یک سال کاهش یافته و خرداد ماه به اتمام می رسد. روز گذشته کفاشیان به سازمان بازرسی آمده و گفت و گوهایی انجام شده است.

کد خبر 942265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha