پروژه ساخت نیم ضریح حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به مردم محمدشهر کرج سپرده شد

شکری با اشاره به اهمیت بازسازی عتبات عالیات گفت: پروژه ساخت نیم ضریح حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به مردم محمدشهر کرج سپرده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلمیان شکری» طی نشستی با محوریت ساخت نیم ضریح حضرت زهرا سلام الله علیها که چهارشنبه 4 تیرماه با حضور امام جمعه محمدشهر، معاون پارلمانی وزیر کشور و عضو خیرین حرم ساز استان البرز در محمدشهر کرج برگزار شد گفت: پروژه ساخت نیم ضریح حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به مردم محمدشهر کرج سپرده شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افزود: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی که وجود دارد بازهم توجه و اهتمام به ساخت و بازسازی ضریح مطهر اهل بیت(ع) یکی از اولویت هایی است که همواره از طرف مردم به آن توجه می شود. 

وی با تقدیر از مجمع خیرین حرم ساز استان مطرح کرد: بسیاری از پروژه های مرمت سازی شده و یا در حال ساخت مانند، ضریح اباعبدالله حسین (ع) و حبیب بن مظاهر و حضرت ابوالفضل(ع) در ایران ساخته شده است.

به گفته شکری، در جریان پروژه هایی که باید در البرز اجرا می شد همچون ضریح حبیب بن مظاهر و درهای مطهر آقاسیدمحمد(ع) که عموی حضرت مهدی(عج) است در قالب 6 در، با اهتمام مردم ماهدشت، محمدشهر، هشتگرد و کرج با بهترین شکل ساخته شد، شاهد ابراز رضایت متولیان امر بودیم.

وی با بیان اینکه استان البرز ۲ پروژه در سال۹۸ در راستای ساخت ضریح برعهده گرفت توضیح داد:  پروژه اول نیم ضریح حرم حضرت امیرالمومنین(ع) است که در صحن بسیار زیبا یادمان حضرت زهرا سلام الله علیها نصب می شود که در حال ساخت است.

ساخت حرم امامین عسگری (ع) در سامرا با اهتمام مردم شهرستان فردیس

شکری ادامه داد: همچنین دیگر پروژه در حال ساخت، در حرم امامین عسگری(ع) در سامرا است که بنابر هماهنگی های صورت گرفته در شهرستان فردیس ساخته می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز تصریح کرد: به واسطه اینکه محمدشهر از دوران دفاع مقدس و پس از آن فعال بوده، با توجه به توانمندی دیده شده این نیم ضریح روند به احترام شهداء محمدشهر انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 942388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha