گیلان با کمبود فضای درمانی مواجه است

سالاری با بیان اینکه گیلان با کمبود فضای درمانی مواجه است گفت: بیمارستان رازی و پورسینای رشت قدمتی بالای ۱۰۰ ساله دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان سالاری» امروز(پنج‌شنبه،۵ تیر) در نشست مشترک با معاونین و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به ضعف ها و مشکلاتی که در حوزه زیرساخت بخش درمان گیلان وجود دارد، اشاره و اظهارکرد: با بهره گیری از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) امیدواریم این مشکلات رفع شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ضعف زیرساخت‌ها و کمبود فضای درمانی در گیلان در بحران شیوع کرونا کاملا مشخص بود گفت: باید تلاش کرد تا ابتدا زیرساخت های درمانی در گیلان تقویت شود.

 

وی افزود: در کنترل کرونا و مهار نسبی آن، بسیاری از دستگاه ها از جمله سپاه و بسیج با راه اندازی بیمارستان های صحرایی به کمک کادر سلامت آمدند.

 

سالاری به ضعف زیر ساخت های بهداشت و درمان اشاره و خاطرنشان کرد:  بیمارستان پورسینا و رازی و برخی از ابنیه دیگر، قدمتی بالای یکصد سال دارند و در عین اینکه قدمت احداث دانشکده پزشکی سایت لاکان رشت بالای ۲۵  سال است و رها شده اما سعی داریم تا از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای احداث این پروژه ها بهره گیریم.

کد خبر 942517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha