هزینه‌ جشن‌‌های دهه کرامت به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش اختصاص یافت 

حجت‌الاسلام خمیدی از اختصاص هزینه‌های جشن‌های دهه کرامت جهت راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و دستکش در آستان سبزقبا (ع) دزفول خبر داد.

«حجت‌الاسلام مجتبی خمیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله با توجه به اینکه حرم حضرت سبزقبا (ع) برادر امام هشتم شیعیان در دزفول واقع بوده و حرم ایشان چهارمین حرم معنوی کشور است، به مناسبت دهه کرامت جشن‌های مختلفی در بقاع متبرکه دزفول از جمله آستان سبزقبا (ع) برگزار می‌شد که امسال به‌دلیل بیماری کرونا این جشن‌ها لغو و هزینه برگزاری آنها جهت راه‌اندازی مجدد کارگاه تولید ماسک و دستکش در این آستان اختصاص یافت.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول افزود: همچنین توسط قرارگاه حرم مطهر سبزقبا (ع) ایستگاه سلامت همراه با توزیع ماسک و دستکش در بین شهروندان به مناسبت دهه کرامت برپا می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف به مناسبت دهه کرامت اضافه کرد: مسابقات سراسری قرآن، شمیم کرامت و بازخوانی صلوات خاصه امام رضا (ع) به مناسبت دهه مبارک کرامت از سوی اداره اوقاف به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام خمیدی از پخش به‌صورت مجازی جشن حضرت معصومه (س) و جشن امام رضا (ع) در بقاع متبرکه دزفول خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای دهه کرامت و به نیت ۱۴ معصوم به مدت ۱۴ روز ضدعفونی معابر شهرستان دزفول، آذین‌بندی بقاع متبرکه و برپایی کاروان شادی موتوری از دیگر برنامه‌های ویژه دهه کرامت در شهرستان دزفول است که توسط اداره اوقاف و امور خیریه در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 943301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha