عطر حرم رضوی شهر فاروج را معطر کرد

کاروان خدام آستان قدس رضوی همزمان با ششمین روز از ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا (ع) با ورود به شهر فاروج، این شهر را معطر به عطر رضوی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ همزمان با ششمین روز از دهه کرامت و با حضور کاروان خدام حرم رضوی در شهر فاروج، برگزاری جشن های مردمی زیرسایه خورشید در خراسان شمالی کلید خورد که این برنامه فرهنگی و مذهبی تا روز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

بر این اساس، کاروان حامل پرچم مقدس آستان قدس رضوی متشکل از پنج خادم حرم رضوی است که طی مدت 6 روز حضور در خراسان شمالی در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و با اولویت محرومیت زدایی حضور می یابند.

 

دیدار با خانواده شهدا، تقدیر از جهادگران و مدافعان سلامت، دیدار با امام جمعه فاروج، نشست با رییس دادگستری فاروج به مناسبت هفته قوه قضائیه و تقدیر از خانواده جانباز از اهم برنامه های تدارک دیده شده در شهر فاروج و با حضور خدام رضوی به شمار می رود.

 

حضور خادمان در بیمارستان فاروج و توزیع بسته های متبرک بین پرسنل بیمارستان و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های حضور خادمان در شهر فاروج است.

 

دیدار با «جواد جعفری»، رییس دادگستری فاروج به مناسبت هفته قوه قضائیه و نیز حضور در منزل و دیدار با جانباز سرافزار «محمد افضلی» از دیگر برنامه های انجام شده با حضور خدام رضوی در فاروج است.

 

کاروان خدام حرم رضوی عصر امروز یک شنبه در برنامه های تدارک دیده شده در شهر بجنورد حضور می یابند.

 

گفتنی است؛ هماهنگی برنامه های جشن های مردمی زیر سایه خورشید با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد از جمله کانون علامه امینی(ره) و کانون رمضان بجنورد انجام می شود.

کد خبر 943527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha