استان اصفهان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

توکلی زاده با تشریح برنامه‌های دهه کرامت گفت: همه ساله با آغاز دهه کرامت جشن های زیر سایه خورشید توسط خادمان حرم رضوی در استان و شهرستان ها برگزار می‌شود.

«محمد توکلی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اینکه همزمان با دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرک حضرت رضا(ع) است، حرکت خود را آغاز می‌کند  گفت: ازجمله برنامه هاب شاخص شبکه جوانان، تشکل های مردمی زیر سایه خورشید می باشد و برای سیزدهمین سال پیاپی درشهرستان های اصفهان در حال برگزاری است.


مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی در استان اصفهان اضافه کرد:  گروه زیر سایه خورشید متشکل از دو کاروان 7 نفره از خادمان حرم رضوی، یک مبلغ، مداح و پرچمدار در روز شنبه 4 تیر وارد استان اصفهان شدند و تا روز 14 تیر پس از ولادت امام مهربانی ها برنامه های این دهه را برگزار می‌کنند.


وی با بیان اینکه هماهنگی و برگزاری و انجام هزینه های لازم این جشن ها  بر عهده تشکل های مردمی میزبان کاروان خورشید در استان و شهرستان ها است افزود:  کاروان ها هر روز  در دو شیفت صبح و عصر از 4 شهرستان و منطقه  روستایی و کارخانجات بازدید می کنند.


توکلی زاده خاطر نشان کرد: کاروان زیر سایه خورشید در سال های قبل برنامه دیدار با گروه های مردمی و پرچم گردانی را داشتند و توسل کوتاه نقطه قوتشان بوده است ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی گسترده آستان قدس رضوی اجتماع مردمی را لغو  کرده اند .

 

وی متذکر شد: از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید دیدار با علمای بزرگ شهر اصفهان  و خانواده های شهدای مدافع سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت، پارکبانان، گروه های جهادی که در ایام بیماری کرونا فعالیت های تولید ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی را به عهده داشته اند می باشد. 


وی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید  با توجه به شعار جهش تولید  و حمایت از کالای  ایرانی از کارخانجات تولید داخل شامل لوازم خانگی، کارخانجات ریسندگی و پارچه ایرانی و تهیه  ماسک و مواد ضد عفونی بازدید کردند و با اهدای تبرکی علی بن موسی الرضا به بزرگواران خدا قوت گفتند اظهار داشت: کارخانه بزرگ اسنوا، پلی اکریل اصفهان و تولید ماسک بهیار صنعت سپاهان از جمله  این کارخانه ها می باشد. 

 

مسئول شبکه جوانان آستان قدس رضوی در استان اصفهان اضافه کرد: کمک های مومنانه خیران در شهرستان ها نیز با حضور خدام بین نیازمندان پخش می شود و کاروان زیر سایه خورشید علاوه برشهر اصفهان در  دیدار با علما و در شهرستان های خمینی شهر، فلاورجان، شهرضا  حضور می یابند.

کد خبر 944537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha