آیین پایانی جشنواره «بهونه» به مناسبت دهه کرامت برگزار شد

حجت الاسلام خزاعی با تاکید بر اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌ها را به صورت مجازی برگزار کردیم، گفت:آیین پایانی جشنواره «بهونه» به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کاشمر، حجت الاسلام «میثم خزاعی» در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه‌ها را به صورت مجازی برگزار کردیم که در همین راستا جشن‌ های خانگی تکریم دختران و آیین پایانی جشنواره «بهونه» به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

 

عضو شورای شهر کاشمر ادامه داد.تقدیر از برگزیدگان مسابقات در این مدت انجام گردید و جشنواره ‌های متعددی هم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون برگزار شده است.

 

وی با اشاره به این که مد و لباس از مهم‌ترین حوزه‌های فرهنگی و هنری در زمان کنونی است، گفت: در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کانون های مساجد همکاری های لازم را به مجموعه مدیریت شهری ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام خزاعی گفت: اهدای بسته‌های کمک‌ معیشتی به نیازمندان از دیگر برنامه‌هایی است که توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سطح شهرستان در ماه مبارک رمضان انجام شده بود.

کد خبر 944760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha