لزوم پایبندی به اصل امامت و ولایت در جامعه کنونی

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر پایبندی به امامت و ولایت گفت: شیرازه جامعه اسلامی، دو امر مهم امامت و ولایت است که تبیین و نهادینه شدن این دو در جامعه، سبب شناخت و درک صحیح همگان از امامت و ولایت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « علی اکبر انصاری راد » در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، از عفاف و حجاب و پاکدامنی حضرت معصومه (س) به عنوان بهتربن الگو برای زنان و دختران نام برد.

 

وی افزود: دختران امروز، مادران فردای جامعه اسلامی هستند و والدین باید با تأسی از فضائل اخلاقی کریمه اهل بیت(ع)، دختران شایسته ای را تربیت و به جامعه تحویل دهند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه با اشاره به حقوق فرزندان، انتخاب نام نیکو برای فرزندان را از جمله حقوق فرزندان دانست که می‌بایست والدین به آن توجه کنند.

 

حجت الاسلام انصاری راد به میلاد امام رضا(ع) اشاره داشت و اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال برنامه های ویژه دهه کرامت به دلیل شیوع ویروس کرونا، همچون سال های گذشته پر رنگ برگزار نشد اما برای شناخت ابعاد مختلف زندگانی حضرت معصومه(س) باید از حداقل ظرفیت‌های در اختیار بهره برد.

 

وی با تاکید بر پایبندی به امامت و ولایت گفت: شیرازه جامعه اسلامی، دو امر مهم امامت و ولایت است که تبیین و نهادینه شدن این دو در جامعه، سبب شناخت و درک صحیح همگان از امامت و ولایت می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه سایر فعالیت‌های دینی در پرتو امامت و ولایت شکل می‌گیرد، تصریح کرد: امامت در زمینه مسائل اجتماعی، حاوی نقشه راه است البته اجرای آن با مشکل افراط و تفریط مواجه می‌شود.

 

انصاری راد ابراز داشت: نظام اجتماعی برگرفته از اصل امامت و ولایت، نظام مترقی، معین و دارای ابعاد و زوایای گوناگون است.

 

 

 

کد خبر 944831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha