جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» برگزار می شود

طاهری گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به صورت مجاری برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به صورت مجاری برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: کودکان 4 تا 10 سال می تواند در بخش نقاشی، عکس با محوریت محراب در خانه از عبادت و راز و نیاز در شرایط خاص کرونایی در خانه همراه با خانواده و یا فیلم قرائت نماز دو رکعتی به صورت کامل آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

 

این مقام مسئول افزود: علاقمندان در بخش نوجوانان و جوانان 10 تا 17 سال نیز در بخش های خاطره نویسی با موضوع «اولین نمازی که خواندم»، پویا نمایی با موضوع آموزش و تبلیغ نماز در یک دقیقه و بیان تفسیر آیات برگزیده نماز در قالب فیلم حداکثر در 5 دقیقه شرکت کنند.

 

طاهری عنوان کرد: در بخش ویژه نیز علاقمندان و هنرمندان می توانند در موضوع های فیلم کوتاه و مستند تأثیرگذار با موضوع نماز نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 25 تیرماه از طریق پیام رسان به شماره 09145924120 ارسال کنند و برگزیدگان این جشنواره نیز 31 تیرماه معرفی خواهند شد.

 

طاهری خاطر نشان کرد: پس از اعلام برگزیدگان توسط هیئت داوران در هر رشته به 3 نفر از منتخبان جوایز ارزنده اهدا و در بخش ویژه نیز به بهترین آثار هدیه ویژه ای اهدا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام داشت: این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین و موسسه فرهنگی سروش نغمه امید برگزار می شود.

کد خبر 945123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha