فرصتی برای تولید فیلم کوتاه در فارس

مرامی گفت: فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه استان فارس با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و پرورش و پشتیبانی از استعدادهای جوان و متعهد استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهروز مرامی»، امروز (پنج شنبه 12 تیر) با اشاره به فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه استان فارس به خبرنگاران گفت: این فراخوان با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و پرورش و پشتیبانی از استعدادهای جوان و متعهد استان در نظر گرفته شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بر این اساس از تمامی فیلمسازان مستند، داستانی و فیلمنامه ‌نویسان استان با رویکرد حرفه ای و نیمه ‌حرفه ‌ای برای ساخت و تولید فیلمنامه‌ها دعوت به همکاری می‌شود.

وی اضافه کرد: معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فراخوان را داده است.

مرامی با تاکید بر تقارن چهلمین سالگرد دفاع مقدس با این فراخوان بیان کرد: ایده‌های مرتبط با دفاع مقدس از اولویت موضوعی برخوردار است.

وی ادامه داد: گفتمان دفاع مقدس نباید فراموش شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نظر دارد در این فراخوان با آثار هنری و سینمایی گفتمان دفاع مقدس، ارزش های این دوره را گرامی بدارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با ذکر رویکرد و شاخصه‌های گزینش فیلمنامه‌های مستند در این فراخوان اعلام کرد: افزایش امید و نشاط اجتماعی و اعتماد عمومی، تقویت قدرت ملی، توجه به ارزش‌های اسلامی- ایرانی، داشتن نگاه منتقدانه و منصفانه و ... در این طرح گنجانده شده است.

مرامی افزود: علاقمندان می توانند تا پایان تیر جاری به تکمیل فرم در سامانه defc.ir  اقدام کنند تا ایده‌ها در شورای تخصصی بررسی شود و آثار ارسالی نیز باید در قالب pdf و word با اندازه قلم 14 و فونتB  nazanin  ارسال شود.

وی تاکید کرد: آخرین زمان ارسال آثار 21 تیر ماه جاری از طریق آدرس ایمیل   Cinemaei.fars@farhangmail.ir است و شماره های 07132282681 برای تماس مستقیم در نظر گرفته شده است.  

کد خبر 945230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha