۱۸۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان گیلان توزیع شد

زارعی گفت: همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) ۱۸۰۰پرس غذا بین نیازمندان گیلان توزیع شد.

«عیسی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: همزمان با میلاد ثامن‌الحجج(ع) طرح «هرخانه مهمان‌سرای امام هشتم» به همت گروه‌های جهادی در گیلان برگزار شد.

 

مسئول جمعیت امام رضایی‌های گیلان با بیان اینکه در این طرح قرار بر این شد تا خانواده‌ها به نیت امام هشتم، هشت پرس غذا به این گروه اهدا و یا خانواده‌هایی که امکان پخت غذا برایشان میسر نیست، نذورات خود را به شماره کارت واریز کنند افزود: در این راستا بیش از یک هزار و ۸۰۰ پرس غذا بین نیازمندان گیلان توزیع شد.

 

 

وی گفت: مقررات و پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرآیند طبخ، بسته‌بندی و توزیع غذا در طرح «هرخانه مهمان‌سرای امام هشتم» کاملا رعایت شد.

 

زارعی با اشاره به اینکه غذای تهیه شده برای جلوگیری از تجمع با حفظ شان و آبروی نیازمندان درب منازل آنها توزیع شد تصریح کرد: در این ایام کرونایی که خیلی از خانواده‌ها دچار مشکل معیشتی شده‌اند، ما غذای تبرکی امام رضا(ع) را به درب منازل بردیم تا ان‌شاءالله گشایش خیری در معیشت آن‌ها حاصل شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین جمعیت امام رضایی‌های گیلان که متشکل از گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی است در شب ولادت امام رضا(ع) اقدام به برپایی جشن و سرور خیابانی و توزیع شربت و شیرینی بین مردم کردند.

 

کد خبر 945642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha