​فاضلاب گلستان مناسب نیست/ وجود ۶۰۰ بیمار کرونایی در گلستان

حق شناس گفت: فاضلاب استان گلستان مناسب نیست و در حالی که ۳۰ سال از آغاز طرح فاضلاب گنبدکاووس می گذرد هنوز این طرح به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس » ظهر امروز (شنبه 14 تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: 580 میلیارد تومان اعتبار شهرداری های استان گلستان است که امسال دو برابر افزایش یافت و 40 درصد این اعتبارات برای فعالیت های عمرانی در نظر گرفته شده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: 34 شهرداری در سطح استان داریم و تنها سه شهرداری گرگان، گنبدکاووس و علی آباد کتول هستند که درآمد آنها بیش از هزینه است.

 

حق شناس بیان کرد: فاضلاب استان گلستان مناسب نیست و درحالی که ۳۰ سال از آغاز  طرح فاضلاب گنبدکاووس می گذرد هنوز این طرح به نتیجه نرسیده است.  

 

وی به تامین آب گرگان اشاره کرد و گفت: موضوع سدشصت کلا را پیگیری می کنیم تا مشکلات آب مردم گرگان حل شود.

 

استاندار گلستان افزود: بدتر از کرونا تحریم های یکجانبه و ظالمانه آمریکا بود ولی کشور توانست مسائل اقتصادی خود را در فضای تحریم پیش ببرد.

 

حق شناس یادآور شد: در استان گلستان نسبت به سال 92 بالغ بر 40 درصد میزان تولیدات محصولات کشاورزی افزایش یافت و تولیدات محصولات کشاورزی در گلستان به پنج میلیون و 500 هزار تن رسیده است.

 

وی به بحث معضلات زیست محیطی کارخانه ید اشاره کرد و گفت: تولیدات این مرکز برای کشور حائز اهمیت است و با حفظ ملاحظات زیست محیطی تلاش کردیم که مشکلات پساب این کارخانه حل شود.

 

استاندار گلستان بیان کرد: دو هزار و ۴۰۰ تخت بیمارستانی وجود دارد و در حال حاضر یک هزار تخت بیمارستانی در گلستان در حال ساخته است.

 

حق شناس خاطرنشان کرد: ۶۰۰ بیمار کرونایی در سطح استان گلستان وجود دارد اما مشکلی برای بستری بیماران در مراکز درمانی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

کد خبر 945743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha