زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان هلیلان تقویت می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه شهرستان هلیلان دارای ظرفیت های بالایی در حوزه فرهنگی است، گفت: زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی این شهرستان تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «عمران خودآموز» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ظهر امروز(۱۷ تیر) به همراه حجت الاسلام« علی چراغی پور» مدیر ستاد استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول با هدف بررسی مشکلات مربوط به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان هلیلان  با حضور در دفتر فرمانداری با  «سعید شهبازی» فرماندار هلیلان دیدار و گفت و گو کرد.

 

 فرماندار هلیلان در این دیدار اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت های بسیار بالایی در حوزه های فرهنگی و هنری برخوردار است.

 

سعید شهبازی افزود: با حضور جوانان علاقه مند و پرتلاش در امر فرهنگ وهنر دارای ظرفیت ها و قابلیت های مناسبی حتی در سطح استان است که این امر خود موجب رشد و توسعه شهرستان در مقوله فرهنگ وهنر خواهد شد

 

وی گفت: امید است به همین منظور با کمک ها و مساعدت های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و فرمانداری بتوانیم در تمامی زمینه ها به ویژه در بحث ساخت مراکز فرهنگی، هنری گام های مثبتی برداریم.

 

در این دیدار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی فرماندار، زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در هلیلان  بررسی شد.

 

مکان‌یابی برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری، بازدید از روند احداث و تکمیل مسجد جامع و مشارکت در توزیع بسته‌های حمایتی طرح کمک مومنانه از دیگر برنامه های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به هلیلان بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در سفر به هلیلان آثار مکتوب مولفان و نویسندگان بومی، آثار پژوهشی با موضوع هلیلان و همچنین کتاب‌های نفیس شامل مثنوی خطی، قرآن شریف،نهج البلاغه، صحیفه سجادیه،تاریخ ایران باستان و...برای اقشار کتاب‌خوان شهرستان هلیلان به اهدا کرد.

 

عمران خودآموز خاطرنشان کرد: تلاش می شود زیرساخت های فرهنگی و هنری شهرستان هلیلان با توجه به ظرفیت های بالای فرهنگی این شهرستان تقویت شود.

کد خبر 947050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha