همراهی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه‌های تبلیغی و دینی در تقویت فرهنگ دینی مردم موثر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: همراهی و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه‌های تبلیغی و دینی مانند حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در تقویت فرهنگ دینی مردم موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «رمضانعلی معتمدی»  در دیدار با معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه همگی ما نسبت به حفظ دین مردم مسئولیت داریم، گفت: همراهی و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با مجموعه‌های تبلیغی و دینی مانند حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی در تقویت فرهنگ دینی مردم موثر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه وظیفه و رسالت نخست حوزه‌های علمیه پرورش طلاب دینی و مبلغ است، خاطرنشان کرد: در کنار این مسئله، می‎توانید با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های فرهنگی هنری نیز برای طلاب برنامه‌های مختلفی داشته باشید همچنین برای تربیت طلاب حافظ قرآن نیز بخش قرآنی اداره کل آمادگی هرگونه همکاری را با حوزه‎‌های علمیه را دارد.

 

وی با بیان اینکه می‌توانیم از خلاقیت طلاب علوم دینی برای بخش‌های مختلف هنری بهره ببریم، تصریح کرد: نگارش متون دینی با رویکرد قصه‌های قرآن برای نمایش‌های صحنه‌ای از جمله مواردی است که می‌توانیم از ظرفیت طلاب حوزه علمیه استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام «سید حسین مومنی» معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان نیز در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بین حوزه علمیه اصفهان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حضور حجت الاسلام معتمدی در مدیریت این اداره کل را فرصتی برای تعامل بیشتر و بهتر به ویژه در بخش‌های فرهنگی هنری دانست./

کد خبر 947441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha