فعالان قرآنی باید نظم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند

حمادی به برگزاری مسابقات قرآن اوقاف اشاره کرد و گفت: هرچند که بسته شدن سایت ثبت‌نام این رقابت‌ها منجر به عدم حضور بسیاری از نخبگان قرآنی شد اما لازم است که فعال قرآن ثبت‌نام خود را به موقع و در زمان مناسب انجام و نظم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد

«یوسف حمادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم در دشت‌آزادگان از بهمن سال 98 با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و هیئت مدیره این مجمع انتخاب شد و فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

 

رئیس مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم دشت آزادگان ادامه داد: اولین و مهم‌ترین برنامه‌ای که مدنظر این مجمع بود اجرای کارگاه تخصصی و بلندمدت در رشته‌های مختلف قرآن کریم بود که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا از برگزاری این کارگاه صرف‌نظر شد.

 

وی با بیان اینکه مسابقه استانی ربیع‌القلوب ویژه بانوان توسط این مجمع برگزار شد افزود: بیش از 197 شرکت‌کننده در این مسابقه از سراسر استان شرکت داشتند که استقبال بانوان برای شرکت در این مسابقات فراتر از انتظار بود؛ فعالیت قرآنی بانوان از برنامه های مهم این مجمع است.

 

حمادی با اشاره به اینکه در طول ماه رمضان جلسات قرآن به‌صورت محله‌ای و منطقه‌ای برگزار می‌شد اضافه کرد: در ابتدای تاسیس این مجمع سعی شده که محل برگزار جلسات قرآن محدودیت خاصی نداشته باشد و از همه شهرستان دشت‌آزادگان برای برگزاری جلسات بهره‌مند شویم.

 

وی از مهم‌ترین برنامه‌های این مجمع را برگزار کلاس‌های تخصصی به صورت مجازی عنوان کرد و اذعان داشت: با شرکت 247 نفر از قرآنیان این شهرستان با حضور اساتید مجرب دوره‌های تخصصی، صوت و لحن، تجوید و ... به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

رئیس مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم دشت‌آزادگان از شرکت 20 نفر از قاریان و حافظان این شهرستان در مسابقات قرآن اوقاف خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط و نحوه ثبت بسیاری از قاریان این شهرستان موفق به ثبت‌نام برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها نشدند، اما انتظار می‌رود نمایندگان دشت‌آزادگان رتبه‌های خوبی را در این دوره کسب کنند.

 

وی با تاکید براینکه فعال قرآنی نظم را باید سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد یاد آور شد: هر چند که بسته شدن سایت ثبت‌نام این رقابت‌ها منجر به عدم حضور بسیاری از نخبگان قرآنی شد اما لازم است که فعال قرآن ثبت‌نام خود را به موقع و در زمان مناسب انجام دهد، این اتفاق خوبی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

 

کد خبر 947525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha