اجرای پروژه های موثر در رفع مشکلات ترافیکی شیراز

اسکندرپور گفت: با اتمام پروژه های زیرگذر «علی بن حمزه (ع)»، چپگرد صدرا و تقاطع باهنر– کمربندی، بسیاری از مشکلات ترافیکی شیراز رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حیدر اسکندرپور»، امروز (پنج شنبه 19 تیر) در بازدید از پروژه زیرگذر «علی بن حمزه (ع)» گفت: تلاش شهرداری شیراز به ثمر رساندن این پروژه تا یک ماه آتی است.

شهردار شیراز افزود: در حال حاضر مراحل نهایی این طرح در حال انجام است که نقش موثری در رفع مشکلات ترافیکی دروازه «اصفهان» دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح چپگرد صدرا عنوان کرد: میزان پیشرفت این پروژه نیز قابل رضایت است و نقش مطلوبی در کنترل ترافیک این منطقه از شهر شیراز دارد.

اسکندر پور ادامه داد: تقاطع باهنر – کمربندی نیز با پیشرفت فیزیکی مناسبی همراه بوده است و به صورت همزمان، عملیات فضای سبز و نورپردازی این پروژه نیز در حال انجام است که از پروژه های تاثیرگذار بر افزایش ایمنی تردد شهروندان ساکن در شهرک های اطراف کمربندی شیراز و کاهش تصادفات به شمار می رود.

شهردار شیراز اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه گذر «غذا» در خیابان «مشکین فام» نیز به عنوان یک فضای پیاده محور تعریف شده است و هفت غرفه ارائه غذا نیز در آن به فعالیت خواهند پرداخت که در گردشگری شیراز نقش موثری دارد.

 

کد خبر 947708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha