تجمع در موبایل فروشی ها باید کاهش یابد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: تجمع در مغازه های موبایل فروشی این شهرستان باید کاهش یابد.

«رضا مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: علاوه بر کاهش تجمع در مغازه های موبایل فروشی های شیروان، همچنین مشتریان به نوبت و بدون تجمع داخل مغازه باید اموراتشان انجام شود.

 


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان بیان کرد: آرایشگاه های زنانه و مردانه باید طبق نوبت دهی قبلی مشتریان را پذیرش کنند و تجمع و نوبت نشینی داخل مجموعه باید حذف شود.

 


مجیدی عنوان کرد: در صورت ادامه تجمع در گیم نت ها، امکان تعطیلی این اماکن وجود دارد.

 

 رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با اشاره به لزوم همکاری اقشار مختلف جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان عنوان کرد: کسبه و مردم حتما از ماسک استفاده کنند و علیرغم همه هشدارهایی که توسط کادر بهداشتی، درمانی به مردم داده شده است، متاسفانه شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان عزیز و صنوف هستیم.

 


مجیدی گفت: افزایش تعداد افراد کرونا مثبت، افزایش تعداد موارد بستری و فوتی، بروز بیماری با شدت بالا در مبتلایان و افزایش موارد شدید در افراد با سن پایین تر حاکی از این مساله است که بیماری نه تنها ضعیف نشده بلکه موج شدیدتری ایجاد کرده است.

 


وی تصریح کرد: باید از حضور در مکان های شلوغ و سرپوشیده که تهویه مناسبی ندارند اجتناب کنیم، فاصله فیزیکی را رعایت کنیم، از سفرهای غیر ضرور بپرهیزیم، از ماسک استفاده کنیم به خصوص در جاهایی که امکان رعایت فاصله فیزیکی حداقل یک متر وجود ندارد.

 


وی اضافه کرد: همچنین باید دست ها را به طور مرتب با آب و صابون بشوییم و کلیه شرایط قرنطینه خانگی را در صورت ابتلا به بیماری رعایت کنیم و از حضور در مکان های پرتردد، مهمانی ها، دور همی ها و برپایی این مجالس بپرهیزیم.

 


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان افزود: رعایت نشدن دستور العمل های بهداشتی و افزایش شمار مبتلایان، کادر درمانی را دچار فشار کاری و فرسایش جسمی و روحی می‌کند و به انگیزه آنان که تاکنون با ایثار و فداکاری فعالیت کرده اند لطمه جدی وارد خواهد کرد و ما نباید بگذاریم چنین اتفاقی رخ دهد.

 


مجیدی افزود: آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه آتی خود مورد بررسی و تصویب قرار خواهد داد با توجه به مجموعه مباحث و بررسی‌های به عمل آمده از سوی کمیته‌های مختلف، روش‌های اجرایی و مؤثر نظارت بر دستور العمل ها و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند با تعیین شرح وظایف معین برای بخش‌های مختلف نظارتی خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 948328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha