فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

بختیاری فرد بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، گفت: تا زمانی که این فرهنگ در کشور تقویت شود دشمنان نظام و انقلاب نمی‌توانند هیچ آسیبی به کشور بزنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم بختیاری فرد» در دیدار با خانواده شهید شبان چالشتری که در قالب سه شنبه های تکریم با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: ما مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و اگر به وظیفه خود در تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران عمل کنیم همیشه افراد بسیاری را برای از دفاع از کشور و ارزش‌های اسلام و انقلاب خواهیم داشت.

 

معاون فرماندار شهرکرد بابیان اینکه تکریم خانواده‌های شهدا و پاسداری از ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت را اساس کار خود قرار داده‌ایم، تصریح کرد: در این راه تمام توان خود را به کار گرفته تا شرمنده شهدا و خانواده‌هایشان نشویم.

 

وی بابیان اینکه طرح ملی «سه شنبه های تکریم» یک طرح بزرگ فرهنگی است گفت: امروز این طرح بزرگ فرهنگی توسط جوانان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اداره می شود که باید به این جوانان دوستدار شهدا و انقلابی بالید.

 

بختیاری فرد بابیان اینکه رشادتی که شهدا و جانبازان در طبق اخلاص نهادند در دنیا بی نظیر است، افزود: ضروری است تا این فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های دیگر انتقال دهیم تا آیندگان این را پیشه خود قرار دهند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: راه اندازی طرح ملی «سه شنبه های تکریم» توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری می تواند یکی از مهمترین راه ها برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعد باشد.

 

معاون فرماندار شهرکرد بابیان اینکه شهدا مظهر صبر و شکیبایی و مایه فخر و مباهات ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است.

 

بختیاری فرد افزود: ادامه دادن راه شهدا وظیفه همه ملت ایران است و نباید این راه برای لحظه ای فراموش شود.

 

خاطرنشان می شود: طرح ملی سه شنبه های تکریم به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از دهه کرامت با تکریم خانواده های شهدا آغاز شده است.

 

کد خبر 949781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha