۱۶۰ واحد مسکونی محرومین در ایلام افتتاح می شود

سردار شاکرمی با بیان اینکه امروز ۱۶۰ واحد مسکونی محرومین در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی در استان افتتاح می شود، گفت: طرح های عمرانی قرارگاه محرومت زدایی سپاه موجب رونق اشتغال و توسعه استان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۲۸ تیر) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در حاشیه سفر سردار حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به این استان، اظهار کرد:  در سفر سردار حزنی به استان ایلام ۱۵۹واحد از منازل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امروز افتتاح خواهد شد.

 

سردار « جمال شاکرمی» گفت:  امروز از طرح آبرسانی دشت امیر آباد بازدید می شود که با اجرای این طرح، ۱۵۰۰ هکتار زمین دیم که زیردست قنات امیرآباد قرار دارند آبی خواهد شد از دیگر برنامه های امروز است که این طرح در طول یکسال کار جهادی و از جنس بسیج آماده بهره برداری است و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هزینه این پروژه ۱۲میلیارد تومان پیشنهاد شده بود اما تنها با ۳میلیارد تومان در کمترین زمان ممکن انجام گرفته است، یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح در سال گذشته با حضور  سردار سلامی، فرمانده محترم سپاه پاسداران در استان ایلام آغاز شد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، یادآور شد: اجرای این طرج از جنس کارهای عمرانی دوران دفاع مقدس به لحاظ کار جهادی است، این طرح با هزینه کم، در زمان اندک و به صورت مردمی و در راستای محرومیت زدایی انجام شده است که نقش مهمی در راستای آبادانی و توسعه این منطقه دارد.

 

سردار شاکرمی با بیان اینکه محرومین ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: هدف ما  کمک به معیشت، توسعه و آبادانی مناطق محروم استان و محرومیت زدایی از چهره این مناطق با اجرای طرح های مختلف عمرانی در قالب طرح های محرومیت زدایی است.

کد خبر 950198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha