۱۲۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

سلطانی‌فر از وجود سه هزار پروژه‌ نیمه‌تمام ورزشی در کشورخبر داد و گفت: تا پایان دولت دوازدهم ۸۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مسعود سلطانی‌فر» ظهر امروز (۲۸ تیر) در آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۳ پروژه ورزشی استان خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و تاکید بر حضور  و بازدید از شهرستان های مرزی و محروم این استان را داشتم.

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در این سفر یک روزه به استان خراسان جنوبی بازدید از چند پروژه تولید و صنعتی و  تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دستور کار است، افزود: حدود ۲ ماه است که بنا بود این سفر به استان  خراسان جنوبی انجام شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده، این سفر به تاخیر افتاد.

 

وی ادامه داد: تا پایان دولت دوازدهم چند سفر دیگر به استان خراسان جنوبی خواهم داشت چرا که  از سوی رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به عنوان وزیر معین خراسان جنوبی مسئول هستم که مسائل و مشکلات مختلف این استان را بررسی و پیگیری کنم تا بتوانیم گره هایی را باز کنیم.

 

سلطانی فر با اشاره به اینکه در بخش ورزش خوشبختانه امسال برنامه های گسترده ای در سراسر کشور پیش بینی شده است، عنوان کرد: پروژه های ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد  در سال جاری تکمیل می شود.

 

وزیر ورزش و جوانان از وجود سه هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به محدودیت دولت در تامین منابع مالی، تکمیل پروژه های ورزشی با درصد پایین پیشرفت فیزیکی در اولویت نیست بنابر این بین ۸۰۰ تا یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در سال آخر دولت تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه وضعیت ورزش خراسان جنوبی در بخش های مختلف، بسیار امیدوار کننده و رو به رشد است، عنوان کرد: امسال بهره برداری از ۳۷ پروژه ورزشی در استان خراسان جنوبی هدف گذاری شده است که ۱۳ مورد امروز افتتاح شد و ۲۴ مورد باقیمانده نیز تا پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید.

 

سلطانی فر تاکید کرد: ما باور داریم چنانچه امکانات و زیرساخت های لازم در تمامی مناطق محروم، روستایی، عشایری و مرزی مهیا شود، زمینه برای بروز استعداد ها و توانمندی های زیادی فراهم می شود و همه جوانان و نوجوانان ما حتی در دورافتاده ترین نقاط هم می توانند قهرمانانی برای آینده کشور باشند.

 

وزیر ورزش و جوانان در پایان افزود: اصلی ترین برنامه ما این است که با احداث سالن ورزشی، زمین چمن و استخر، امکانات و تجهیزات لازم را به همه مناطق دورافتاده و محروم ببریم تا زمینه برای پرورش استعدادها فراهم شود.

کد خبر 950346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha