لزوم تلاش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب

احمدی جابری گفت: در دوران فعلی و چله دوم انقلاب باید با همت و تلاش خود قدمی در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی جابری»، امروز (شنبه 28 تیر) در دیدار با امام جمعه جهرم گفت: در دوران فعلی و چله دوم انقلاب باید با همت و تلاش خود قدمی در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب برداریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با تاکید بر لزوم وفاداری از انقلاب و دستاوردهای آن، افزود: رساندن انقلاب به مسیر نهایی خود که ظهور امام زمان (عج) است باید مهمترین هدف ما باشد.

 

وی با اشاره به فراز و نشیب های حرکت به سمت تعالی جامعه، بیان کرد: با توجه به مشکلات موجود در عرصه اقتصاد و فرهنگ که عرصه را بر مردم تنگ کرده باید با آمادگی لازم کمر همت را برای برطرف کردن مشکلات برداریم.

 

احمدی جابری با اشاره به فعالیت خود در مدیریت جدید سپاه ناحیه جهرم که در روزهای گذشته آغاز شده است، خاطرنشان کرد: جهرم از شهرهای انقلابی و دارای افراد برجسته و تاثیرگذار در کشور است.

 

وی ادامه داد: مردم این شهرستان در بعد مبانی انقلاب و ارادت به ساحت اهل بیت (ع) زبانزد بوده و در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و علمی جهرم جزو پیشقراولان کشور هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ما باید پاسداری از انقلاب باشد، گفت: انقلاب اسلامی میراث خون هزاران شهید بوده و باید با عملکرد خود شرمنده شهدا نشویم.

کد خبر 950517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha