کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی از وظایف ۱۲۳/ بیش از ۵ هزار تماس در سه ماهه جاری

امینی گفت: کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی از مهمترین وظایف اورژانس ۱۲۳است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «زهرا امینی» امروز (۲۹تیر) در مراسم مانور خودروهای اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی استان مرکزی که به مناسبت چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی در اراک برگزار شد، گفت: اورژانس 123 فعالیت های گسترده ای را در کاهش و کنترل آسیب هاب اجتماعی انجام داده است.

 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه اين مانور با هدف آشنايي هر چه بيشتر مردم با اورژانس اجتماعي، خط تلفن ۱۲۳ و نحوه خدمات رسانی این مجموعه برگزار شد، افزود: امید است همواره شاهد مشارکت مردم با این سامانه و کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

 

وی گفت: كاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بحران ها، از جمله بحران هاي فردي، خانوادگي، خشونت و اجتماعي از جمله وظايف و فعاليت هاي اورژانس  ۱۲۳ است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه خط تلفن ۱۲۳ پاسخگوي تماس هاي مردمي در رابطه با مسائل و آسیب های اجتماعی است، ادامه داد: اورژانس اجتماعی و تیم متخصص با استقرار در خودرو ها خدمات مشاوره ای، روان شناسی، مددکاری را به صورت حضوری به افراد می پردازند.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سه ماهه اول امسال ۵ هزار و ۸۰۰ تماس با خط ۱۲۳ گرفته شده، گفت: تماس های مردمی با خط ۱۲۳در سه ماهه اول امسال  افزایش داشته که این نشان از آشنایی هر چه بیشتر مردم با اورژانس اجتماعی، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم در بحث ارائه خدمات ۱۲۳و جلب اعتماد مردم است.

کد خبر 950805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha