محرم امسال صحنه تجلی فاخر همبستگی اجتماعی

حجت الاسلام دیلمی گفت: محرم امسال صحنه تجلی فاخر همبستگی اجتماعی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «رضا ديلمي» در جمع اعضای ستاد محرم اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، عاشورا را نقطه عطف تاریخ اسلام دانست و گفت: یکی از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی، تاسی به مکتب عاشورا و تجلی ولایت پذیری برای مقابله با طاغوت است.

 

معاون فرهنگي و تبليغ اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اراده ملت بیدار و ولایت مدار به همراه تاسی به مکتب عاشورا از جمله مولفه های شاخص و فاخر و رمز حیات و تعالی انقلاب اسلامی در جنگ تمدنی است لذا فصل رویش محرم، فرصت بی بدیل و بی نظیر برای بسط ارزش ها و تعمق بخشی به باورهای دینی و حضور مردمی در عرصه تبلیغ اسلام ناب است.

 

وی اظهارداشت: نظر به شرایط اقتضایی کشور، شیوع ویروس کرونا، اعمال برخی محدودیت ها و همچنین تحریم های ظالمانه ایادی استکباری، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و با همت مومنانه و تفکر انقلابی و جهادی تشکل های دینی و مذهبی،  محرم امسال صحنه تجلی فاخر همبستگی اجتماعی و مسئولیت پذیری خواهد بود و از همه ظرفیت ها برای پیوند گفتمان عاشورا در عرصه خدمت رسانی به مردم شریف و آغاز مرحله دوم رزمایش فاخر مواسات و همدلی و راهبری هسته های تبلیغی برای  تبیین عزت و اقتدار حسینی و درس های عاشورا استفاده خواهد شد.

 

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: با هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا، در قالب 10 کارگروه ویژه و تخصصی مردمی با تمام توان پای کار محرم هستیم.

 

وی ادامه داد: حرکت عظیم مردمی امسال با نگاه استکبار ستیزی و روایت گر، سیره زندگی دانش آموختگان عظیم الشان و ماندگار عاشورا همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 950994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha