۳۵ هزار غذا برای روز عید غدیر در همدان توزیع می شود

صلواتیان گفت: با کمک های خیران و مردم نوع دوست همدان ، ۳۵ هزار غذا در روز عید غدیر خم بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

«مهدی صلواتیان » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با کمک خیران، مردم نوع دست و هیات های حسینی همدان از جمله هیات یادآوران عاشورا  مواد غذایی برای تهیه و توزیع 35 هزار غذا در روز عید غدیر خم در حال آماده شدن است.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان افزود: حرکت بیش از 40 کارناول شادی در سطح شهر در ایام دهه امامت و ولایت، تزئین مساجد و برخی خانه ها با شرکت در پویش هر خانه یک پرچم از برنامه های اجرایی در ایام دهه امامت و ولایت است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ، علمی ، اجرای  15 گروه سرود در سطح شهر در مناطق مختلف همدان در فضای باز، راه اندازی پویش بزرگ اطعام و افطار از دیگر برنامه های اجرایی در دهه امامت و ولایت است.

 

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان گفت: سخنرانی و مولودی امامان جماعت در پارک ها در خصوص ترویج فرهنگ غدیر در جامعه ، نامه نگاری با 9 بانک اصلی شهر جهت تزئین سردرب با پرچم های غدیر ، توزیع نان رایگان در مناطق حاشیه شهر از دیگر اقدامات اجرایی است.

کد خبر 951029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha