شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی رتبه سوم را در سطح کشور کسب کرد

مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور از حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برای کسب رتبه سوم شورای فرهنگ عمومی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، بر اساس ارزیابی های انجام شده شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی در سال 98، رتبه سوم استان ها را در کل کشور کسب کرد.

 

مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی با ابلاغ رتبه شوراهای فرهنگ عمومی کشور که بر اساس نتایج گزارش عملکرد و برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی بوده است؛ ازحجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی دبیر این شورا تقدیر کرد.

 

در متن این ابلاغ آمده است:

 

به استحضار می‌رساند بر اساس نتایج گزارش عملکرد شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌های کشور، شورای فرهنگ عمومی آن استان در سال ۱۳۹۸ رتبه سوم  برگزاری منظم و مستمر جلسات استانی را کسب نموده است.

 

بدین وسیله ضمن ارج گذاری به تلاش و اهتمام ارزنده هیأت رئیسه و اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی آن استان، و نظر به تأکید وزیر محترم و رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور، مراتب تقدیر و تشکر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور را اعلام می‌دارد؛ امید است با تداوم این روند در سال جاری، در سطح آن استان، زمینه ارتقاء و بهبود فرهنگ عمومی فراهم آید.

 

توفیق و بهروزی روزافزون شما عزیزان را در تحقق وظایف عالی این شورا از خداوند منان آرزومندم.

کد خبر 951979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha