استفاده از تمام ظرفیت های بنیاد شهید برای اجرای طرح سه شنبه های تکریم

حقایق پور گفت: بازدید از خانواده ها شهدا، برنامه چندین ساله بنیاد شهید است و اگر هر سازمان و اداره ای بخواهد این برنامه را داشته باشد ما خودمان در این طرح یاری و همفکری کرده و همه امکانات و ظرفیت هایی که داریم در این خصوص به کار می گیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «غلامرضا حقایق پور» در جلسه هماهنگی طرح ملی سه شنبه های تکریم که امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از مأموریت های ذاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اجرای طرح سپاس است که به منظور بازدید و تکریم از خانواده شهدا برگزار می شود که البته با توجه به شیوع بیماری کرونا به طور موقت این طرح برگزار نمی شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین ادامه داد: طرح سپاس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گرفته است که در دیداری با مسئولان بنیاد شهید فرمودند بسیاری از دستگاه ها، کارهای ارزشمندی انجام می دهند اما دیدار با خانواده شهدا از باب سپاس است.

 

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا توفیقی هست برای همه که بتوانیم از شرایط روزمرگی ها و مشکلات به معنویت و آرامش روحی برسیم و دعای مادران شهدا بدرقه راهمان باشد .

 

حقایق پور اعلام کرد: بازدید از خانواده های شهدا، برنامه چندین ساله بنیاد شهید است و اگر هر سازمان و اداره ای بخواهد این برنامه را داشته باشد ما خودمان را ملزم می کنیم که در این طرح یاری و همفکری کنیم و همه امکانات و ظرفیت هایی که داریم در این خصوص به کار بگیریم .

 

وی تصریح کرد: ما از طرح سه شنبه های تکریم استقبال می کنیم و حقیقت امر این است که مسجد در فرهنگ دینی و اجتماعی ما یک جایگاه ویژه و ممتازی دارد که البته از ظرفیت های بسیار زیادی هم برخوردار است که عمده شهدا را که می بینیم از بچه های مسجد بودند و خیلی خوشحال هستیم که با اجرای این طرح هم در خدمت مسجد و هم در خدمت خانواده شهدا در قالب تکریم از خانواده شهدا هستیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین یادآور شد: همه ما بدهکار شهدا هستیم  و این دیدارها نه به  منظور خدمت رسانی، بلکه از باب تشکر از خانواده های شهدا است که همه موفقیت ها و پیشرفت هایی که در کشور داریم، مرهون خون پاک شهدا و از خودگذشتگی خانواده های شهدا و جانبازان عزیزی است که حقی بر گردن همه ما دارند .

 

کد خبر 951983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha