انعقاد تفاهم نامه به منظور حل مشکلات ازدواج جوانان گلستان

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: با تفاهم نامه اوقاف و مجمع ازدواج آسان جوانان مهر امیدواریم بتوانیم در حوزه مشاوره و رفع مشکلات ازدواج جوانان گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» ظهر امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با مجمع توسعه ازدواج آسان جوانان مهر اظهار کرد: در مقوله کارهای امور خیر اقدامات خوبی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه ریزی شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به طرح پیوند آسمانی برای تسهیلگری ازدواج آسان جوانان اشاره کرد و گفت: مهر تحصیلی و تدارک دو هزار بسته کیف و نوشته ابزار ایرانی و اسلامی که 600 بسته آن تاکنون تدارک دیده شده است از دیگر برنامه های خیران حوزه اوقاف و امور خیریه گلستان است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: کمک به ایتام و زنان سرپرست خانوار از سنت حسنه وقف و عواید اماکن موقوفات از دیگر موضوعاتی است که در استان پیگیری می کنیم.

 

وی به ازدواج امام علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: تسهیلگری در امر ازدواج بسیار حائز اهمیت است و باید موانع ازدواج جوانان را رفع کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه باید موانع فکری و فرهنگی و همچنین موانع اقتصادی ازدواج جوانان برداشته شود، خاطرنشان کرد: زندگی به رنگ خدا  یکی از طرح هایی است که در اوقاف پیگیری می شود و این طرح در راستای نهادینه شدن سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و از ظرفیت 50 مبلغ دینی و روحانیون در این طرح استفاده شده است.

 

وی به تفاهم نامه اوقاف و مجمع توسعه ازدواج آسان جوانان مهر اشاره کرد و بیان کرد: در بستر این تفاهم نامه امیدواریم بتوانیم در حوزه مشاوره و رفع مشکلات ازدواج جوانان گام برداریم.

 

کد خبر 952072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha