​افتتاح ۱۱۵ پروژه عمرانی و حوادثی سیل در ۱۰۵ روستای گلستان

​حق شناس از افتتاح ۱۱۵ پروژه عمرانی و حوادثی سیل ۹۸ در ۱۰۵ روستای گلستان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (پنجشنبه 2 مرداد) در حاشیه مراسم افتتاح 115 پروژه عمرانی و حوادثی سیل 98 در 105 روستای استان گلستان که به صورت متمرکز در روستای عطا بهلکه آزادشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل در دو بخش تعمیرات و احداثی پیگیری می شود که سال گذشته بخش تعمیرات واحد مسکونی خسارت دیده از سیل به اتمام رسید.

 

استاندار گلستان ادامه داد: یک بخش نیز مربوط به بازسازی واحدهای تخریب شده از سیل بود که 15 تیر امسال در گلستان به پایان رسید.

 

حق شناس بیان کرد: امروز تحویل مسکن یک هزار و 202 واحد مسکونی که از سیل سال گذشته در شهرستان آزادشهر آسیب دیده بود را در شهرستان آزادشهر انجام دادیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در شهرستان آزادشهر کار مقاوم سازی بیش از چهار هزار واحد روستایی را در آزادشهر انجام داده است و کار دیگری که بنیاد مسکن پیگیری می کند ساخت مسکن حمایتی است.

 

استاندار گلستان بیان کرد: کار ساخت واحدهای مسکونی برای خانواده های دارای دومعلول نیز از طریق بنیاد مسکن طبق تفاهم نامه با بهزیستی استان گلستان در دست پیگیری است و علاوه بر اینها کار مهمی که بنیاد مسکن انجام می دهد بهسازی روستاها است که افتتاح بهسازی واحدهای روستایی در هشت روستا در محدوده آزادشهر را امروز شاهد هستیم.

 

استاندار گلستان بیان کرد: در کل استان بهسازی واحدهای مسکونی روستایی در 105 آبادی اقدام شده است که بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه در برداشته است که امروز به شکل متمرکز مورد بهره برداری مردم روستای استان قرار گرفت.

 

کد خبر 952338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha