مردم از مجلس و نمایندگان انقلابی انتظار انقلابی‌گری دارند/ تنها راه مقابله با دشمن دفاع و مقاومت است

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با بیان اینکه مردم از مجلس و نمایندگان انقلابی انتظار انقلابی‌گری دارند، گفت: نمایندگان مجلس باید با طرح‌های اشتغالزا و جلوگیری از تورم و گرانی و همچنین ارزان شدن اجناس جواب اعتماد مردم انقلابی را بدهند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پوربه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور» در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آبادان که در مصلای نماز جمعه این شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت با بیان اینکه قرارداد با چین نرخ دلار را می‌شکند اظهار کرد: عده‌ای قصد دارند با ورود نفوذی‌های داخلی و منحرف کردن ذهن جامعه و با تبلیغات فراوان ابعاد اقتصادی این قرارداد را تحت‌الشعاع قرار دهند.

 

امام جمعه آبادان تنها راه مقابله با دشمن در عملیات مرصاد را مقاومت و دفاع خواند و افزود: امروز نیز باید با عبرت گرفتن از این عملیات غرورآفرین راه نفوذ دشمن را ببندیم.

 

وی به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار مجلس کنونی را انقلابی توصیف کردند و ما نیز توقع داریم نمایندگان این مجلس انقلابی مسیر اقتصادی کشور را ریل‌گذاری کنند تا بتوانند در تنگناهای اقتصادی کمک حال مردم باشند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور با بیان اینکه اکنون مجلس شورای اسلامی با حضور افراد مومن، انقلابی و متخصص قوی‌تر شده است اضافه کرد: این مجلس اکنون به طرح‌های انقلابی برای برون‌رفت کشور از مشکلات نیاز دارد چرا که مردم ایران با انتخاب آگاهانه خود، افراد شایسته و اصلح را وارد مجلس شورای اسلامی کردند تا شاهد یک مجلس قوی و مقتدر باشیم.

 

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار ایجاد طرح‌های اشتغالزا و جلوگیری از تورم و گرانی اجناس در بازار شد و تصریح کرد: مردم ایران در اوج مشکلات پای صندوق‌های رای آمدند و اکنون نمایندگان مجلس باید با طرح‌های اشتغالزایی و جلوگیری از تورم و گرانی و همچنین ارزان شدن اجناس جواب اعتماد این مردم انقلابی را بدهند.

 

امام جمعه آبادان ابراز کرد: امت ایران اسلامی اکنون از این مجلس و نمایندگان انقلابی توقع انقلابی‌گری دارند، لذا تورم و گرانی اجناس یکی از مشکلاتی است که مردم انتظار دارند مجلس طرح انقلابی برای آن ارائه کند.

 

وی خواستار چاره‌اندیشی نمایندگان مجلس برای کاهش نرخ ارز شد و عنوان کرد: مسئله مسکن، بازار و ازدواج جوانان مواردی است که مجلس باید برای آنها حرکت انقلابی داشته باشد؛ برای فعال کردن بخش‌های بی‌تحرک دولت باید حرکت انقلابی و نظارت مطلوب نمایندگان را ببینیم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور به شعار سال «جهش تولید» اشاره کرد و ادامه داد: از نمایندگان مجلس انقلابی انتظار می‌رود برای دستیابی به جهش تولید راهکاری مناسب ارائه کنند، اگر جهش تولید به‌خوبی اجرا شود شاهد ایجاد اشتغال، افزایش ارزش پول ملی و مهار تورم خواهیم بود.

 

وی کمبود اشتغال را عامل افزایش سن ازدواج در جوانان دانست و تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی به دلیل کمبود اشتغال قید ازدواج را زده‌اند و این امر باعث بالا رفتن سن ازدواج در کشور شده است.

 

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: از همه خبرنگاران برای فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت نکات بهداشتی در اوج شیوع ویروس کرونا بی‌نهایت قدردانی می‌کنیم.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت در مبارزه با بیماری کرونا ویروس یاد آور شد: از شهروندان عزیز و گرامی آبادان تقاضا داریم همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم و ویژه را داشته باشند چرا که در این امر مهم با همکاری مردم تا حدود زیادی بیماری کرونا کنترل شده اما همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کرد.

 

کد خبر 952724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha