حرکت های فراجناحی شورای هماهنگی تبلیغات تقویت شود

بهاری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دور از تمام مرزبندی های داخل جامعه با نگاه فرا جناحی، فرا ملی و فرا سلیقه ای می تواند تمام آحاد مردم را برای حفظ نظام دور هم جمع کند، این حرکت ها برای موفقیت نظام باید استمرار و تقویت شود.

«عباسعلی بهاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند در آستانه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد هماهنگ کننده بین دستگاه ها، نهادها و سازمان ها است که در پاسداشت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی انجام وظیفه می کند.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات، مختص گرامیداشت مناسبت ها نیست و باید حتما راهکار ارائه و اهدافی را تدوین کند، تصریح کرد: اهداف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اهداف کلان نظام همسو است و این شورا مردم را نسبت به انقلاب خوشبین، پایبند و امیدوار می کند که خوشبختانه در مناسبت های مختلف فعالیت های خوبی را انجام داده اند.

 

وی پاسداشت یاد و خاطره مناسبت های مختلف انقلابی را از مهمترین دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: این شورا خاطرات انقلاب را زنده و نسل جدید را با دستاوردهای گذشته تا پیوند داده است ولی باید بین نسل گذشته که انقلاب کردند و نسل جوانی که قصد دارند انقلاب را حفظ کنند، بیشتر کار شود تا اهداف انقلاب به طور کامل محقق شود.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته همدلی و هماهنگی بین نهادهای مردمی، انقلابی و دستگاه ها مختلف را ایجاد کند و عامل وحدت، نشاط و امید‌آفرینی در جامعه باشد.

 

بهاری با اشاره به وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای تحکیم پایه‌های نظام اسلامی، ادامه داد: تحقق اهداف انقلاب و نظام تنها از مسیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امکان پذیر نیست، این شورا بیشتر نقش هماهنگ کننده دارد، لذا دو قشر مردم و حاکمیت باید در کنار این شورا نقش آفرینی کنند.

 

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به دور از تمام گرایش ها، مرزبندی ها و حاشیه ها؛ حول محور مردم و موضوعات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، مذهبی هماهنگی و همدلی ایجاد کند.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلغات اسلامی در راهپیمایی ها، گفت: نقش پررنگ این شورا برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی‌ها، آینده کشور را تضمین و نظام را بیمه می کند و مردم با واقعیت های انقلاب آشناتر می شوند.  

 

بهاری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با کمک مردم توانسته پایداری نظام را حفظ کند، چراکه مردم، نظام را حفظ می کنند و مسئولین تنها نقش حمایت کننده دارند.

 

وی تصریح کرد: بعد از هر برنامه شورای هماهنگی تبلغات اسلامی، مسئولان نظام و نماینده های مختلف مجلس، استاندار و نماینده ولی فقیه موج بیانیه هایی برای قدردانی از حضور مردم صادر کرده اند که نشان از موفقیت این شورا در مناسبت های مختلف بوده است.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دور از تمام مرزبندی های داخل جامعه با نگاه فرا جناحی، فراملی و فراسلیقه ای می تواند تمام آحاد مردم را برای حفظ نظام دور هم جمع کند، این حرکت ها برای موفقیت نظام باید استمرار و تقویت شود.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 954065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha