بخش خصوصی ظرفیت‌های فراوانی داشته که لازم است دیده شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از مجتمع ترام چاپ واقع در منطقه صنعتی رازی شهرضا گفت: بخش خصوصی ظرفیت‌های فراوانی داشته که لازم است دیده و نسبت به رفع موانع موجود در مسیر تولید اقدام شایسته صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» در بازدید از مجتمع ترام چاپ با تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر(علیه السلام) از حضور و بازدید از این مجموعه اظهار خرسندی نمود و با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید گفت: بخش خصوصی ظرفیت‌های فراوانی داشته که لازم است دیده شود و نسبت به رفع موانع موجود در مسیر تولید اقدام شایسته صورت پذیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تقویت بخش خصوصی را تقویت نظام دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تاکیدات فراوانی مبنی بر تقویت بخش خصوصی و رونق تولید داشته و دارند و استاندار اصفهان نیز نسبت به حمایت و تسهیل گری بخش خصوصی اهتمام ویژه‌ای داشته و تاکیدات لازم را به دستگاه‌های اجرایی کردند.

 

وی با ابراز خرسندی از حضور مجتمع ترام چاپ در استان اصفهان و با تقدیر از فعالیت‌های این مجتمع تصریح کرد: مجتمع ترام چاپ، مجموعه‌ای پویا، رو به جلو، آینده نگر و به روز بوده و افق فعالیت این مجموعه بسیار مطلوب است و امیدواریم برنامه‌های توسعه‌ای مجتمع ترام با موفقیت اتفاق بیفتد.

 

حجت الاسلام معتمدی داشتن پیوست‌های فرهنگی، رسانه‌ای، سلامت، اقتصادی، اجتماعی و رفاهی را از جمله زیرساخت‌های مجتمع ترام یاد و بر تقویت آنها تاکید کرد.

 

«علیرضا احمدی» مدیرعامل ترام چاپ نیز در این بازدید به بیان توضیحاتی پیرامون روند فعالیت این چاپخانه پرداخت و گفت: ترام چاپ بزرگترین سایت چاپ کشور بوده و در خاورمیانه نیز از نظر وسعت سایت در رتبه نخست قرار داریم و با وجود تحریم‌ها توانستیم از ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در این مجموعه بهره ببریم./

کد خبر 954408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha