شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مهمترین موتور محرک بقای نظام انقلاب اسلامی

نشست خبری چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع تبیین عملکرد این نهاد در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام محمد فخر الدینی» صبح امروز به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز با توجه به رسالت انقلاب اسلامی مبنی بر خدمت گذاری به مردم ما باید در این زمینه گام برداریم و نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در همین راستا گام بر می دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: این نهاد ارزشی، پاسداری از اهداف کلان انقلاب اسلامی با جذب مشارکت مردمی را اولویت اجرایی خود قرار داده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است و فقط با حضور و مشارکت مردم تقویت می‌شود.

حجت الاسلام فخرالدینی گفت: مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را حراست از شعار الله اکبر در کشور است  زیرا دشمنان از ابتدا تاکنون به دنبال جدا کردن معنویت از ارزش‌ها و اهداف این نظام هستند.

وی دفاع از مردم مظلوم داخل و خارج کشور را از دیگر اهداف و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: این نهاد انقلابی، صدای مردم ولایت‌مدار در تمام نقاط جهان است.

سعید زارع جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد نیز در این نشست گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مهمترین موتور محرک بقای نظام انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند زیرا در راستای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کند.

وی افزود: مهمترین رسالت ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مدیریت، ساماندهی، نظارت بر مراسم و تعظیم شعاعر ملی را مهمترین رسالت این شورا است که در این راستا برگزاری سالانه بیش از ۱۳ مناسب ملی و انقلابی سرلوحه عملکرد این شورا است.

زارع گفت:  خلق حماسه ماندگار ۹ دی از جمله اقدامات و افتخارات بزرگ شورای هماهنگی برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی است  که از آن می توان به عنوان نمونه عملکردی موثر در تاریخ خود خواند.

این مسئول با بیان این‌که برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی یکی از شاخص‌ترین اقدامات این شورا در اواخر سال گذشته دانست و بیان کرد: درک درست از وقایع مختلف، جدی‌ترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

کد خبر 955638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha