حضور مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف، نفس تازه ای به انقلاب و نظام تزریق می کند

آیت الله حسینی حضور مردم را در مناسبت ها باعث عقب نشینی دشمنان دانست و گفت: حضور مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف نفس تازه ای به انقلاب و نظام تزریق می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (11 مرداد ماه) در دیدار رئیس، کارکنان و مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ارزشمند دانست و اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های شورا از این جهت که پایه های نظام و انقلاب از جهت سیاسی و معنوی بوده و باعث پایداری مردم برای حضور مردم در صحنه های مختلف می شود، ارزشمند است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر این مراسم ها و برنامه ها از نظام گرفته شد، نظام هویت خود را از دست می دهد و مقاومت آن شکسته می شود.

 

وی راز بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این 41 ساله عمر انقلاب علیرغم توطئه های مختلف دشمنان را حضور مردم همیشه در صحنه دانست و ادامه داد: حضور مردم به عنوان پشتوانه های نظام و انقلاب دشمنان را مایوس و نقشه ها و توطئه های آنها را خنثی می کند.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران را به شاخصی برای همه جهانیان تبدیل کرده است، یادآور شد: برگزاری برنامه ها و مناسبت های مختلف باعث بیداری همیشگی مردم می شود.

 

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: اگر مردم هوشیاری سیاسی و معنوی خود را از دست بدهند، انقلاب تحمل فشارها را نخواهد داشت.

 

وی اظهار کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف نشان دهنده انسجام، وحدت و مقاومت در برابر دسیسه ها و توطئه های دشمنان است.

 

آیت الله حسینی کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را مهم دانست و گفت: فعالیت ارزشمند شورای هماهنگی حیات انقلاب را تضمین می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور مردم را در مناسبت ها باعث عقب نشینی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف نفس تازه ای به انقلاب و نظام تزریق می کند.

 

وی با بیان اینکه ملتی که خواب است دشمن از او استفاده می کند، گفت: اگر ملت ها بیدار بودند، این همه ظلم و جنایت در دنیا صورت نمی گرفت.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه امروز جبهه ای از استکبار، استعمار و سرکوب در برابر اخلاق و انسانیت قرار گرفته، یادآور شد: مرکز فرماندهی ایستادگی در برابر این جبهه جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه یاسوج خواستار حفظ هوشیاری و مقاومت در برابر جبهه استکار شد و گفت: راه هوشیاری این است که این برنامه ها از نظر کمیت و کیفیت دارای نوآوری و جذابیت باشد.

 

وی گفت: ما در شرایط جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستیم و کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ایستادگی و مقاومت مردم بسیار مهم است.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه باید با تمام توان در میدان باشیم، گفت: باید در برابر توطئه دشمنان نقاط قوت انقلاب و نظام را تقویت کنیم.

کد خبر 955750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha