۴۰۰ پرس غذای گرم طی دهه ولایت بین نیازمندان توزیع می شود

تیمورپور با بیان اینکه بین ۴۰۰ پرس غذای گرم طی دهه ولایت بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: حداقل ۲۰ خانواده سادات در اطراف مسجد امام حسن مجتبی (ع) بیرجند ساکن هستند که در نظر داریم از این بزرگواران طی دهه ولایت دیدن کنیم.

«امیر تیمورپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) بیرجند در نظر دارد به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم جشن خیابانی همراه با سرود و نورافشانی را در فضای باز برگزار کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام بیرجند در ادامه بیان کرد: همچنین در این ایام، برنامه های دیگری از جمله راه اندازی کاروان خودرویی در سطح شهر و برگزاری همایش پیاده روی برای اعضای کانون را اجرا می کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه ولایت و امامت بحث اطعام فقرا و نیازمندان را در دستور کار داریم، افزود: این کار را با همکاری مرکز نیکوکاری مسجد و خیرین انجام می شود و بین 200 تا 400 پرس غذای گرم بین نیازمندان محله طی این دهه مبارک توزیع می شود.

 

تیمورپور با بیان اینکه طی دهه ولایت و امامت از سادات محله با رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید خواهیم داشت، ادامه داد: حداقل 20 خانواده سادات در اطراف مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام بیرجند ساکن هستند که در نظر داریم تا از این بزرگواران بازدید داشته باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام بیرجند در پایان بیان کرد: در مجموع هفت عنوان برنامه توسط کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام بیرجند در دهه ولایت و امامت برگزار می شود.

کد خبر 956555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha