رسانه های دینی ابزاری موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

حجت الاسلام محمدی با اشاره به گسترش تکنولوژی در تمام نقاط کشور و جهان گفت: تهاجم های فرهنگی کشور را مسموم کرده است و در این راستا رسانه های دینی می توانند مقابله به مثل کنند.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز عصر انفجار اطلاعات است باید اقشار متدین جامعه در عرصه تکنولوژی ورود پیدا کنند و مسائل دینی و اطلاعات مذهبی را برای همه مردم بیان کنند؛ مقام معظم رهبری فرمودند که اگر من رهبر نبودم قطعا مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم.

 

امام جمعه طبس با بیان اینکه رسانه های دینی رسالت مهم و ارزشمندی را در زمینه تبلیغ دین بر عهده دارند، گفت: تکنولوژی اکنون در تمامی نقاط کشور وجود دارد و مشاهده می کنید که تهاجم های فرهنگی کشور را مسموم کرده است و در این راستا رسانه های دینی می توانند مقابله به مثل کنند.

 

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان اوقات خود را بیشتر در فضای مجازی و رسانه ها می گذرانند، افزود: رسانه های دینی می توانند با مدیریت صحیح سبب رشد هنجارها شده و در قشر جوانان و نوجوانان اثر مثبتی بگذارند.

 

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه خبرگزاری شبستان در راستای اسلام و رهنمودهای قرآن کریم حرکت کند، ادامه داد: افتخار خبرگزاری شبستان این است که در راستای دین مبین اسلام فعالیت دارد و امیدواریم بتوانند جایگاه خود را در جامعه پیدا کنند و اثرگذاری مثبتی در جامعه داشته باشند.

 

امام جمعه طبس با بیان اینکه رسانه های دینی در معرفی اماکن مذهبی و فرهنگی نقش والایی دارند، اظهار کرد: رسانه های دینی می توانند بر رشد معنویت در جامعه اثر بگذارند و باید اماکن مذهبی را به مردم معرفی کنند.

کد خبر 956929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha