مواسات و همدلی زمینه رشد  اتحاد و سواد اجتماعی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت مواسات و همدلی در تمام ایام سال گفت: مواسات و همدلی زمینه رشد اتحاد و سواد اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی» طی نشست قرارگاه مواسات و همدلی که عصر روز سه شنبه 14 مرداد در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز انجام شد گفت: عید غدیر خم به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه معرفت به غدیر یکی از موضوعاتی است که همواره باید نسبت به آن تأمل داشت و کار کرد مطرح کرد: ضروری است در حوزه غدیر و معرفی این واقعه عظیم بیش از پیش تلاش کنیم.

مسئول قرارگاه مواسات و همدلی در استان البرز عنوان کرد: مواسات و همدلی زمینه رشد اتحاد میان مردم و سواد اجتماعی است مطلبی که رسانه های غربی عامدا آن را پوشش نمی دهند.

وی توضیح داد: نامه 45 نهج البلاغه نسبت به این موضوع تأکید دارد که مسئول باید خودش را در جایگاه مسئولیتی که دارد نسبت به مردم و وضعیت معیشتی آنان شریک بداند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: رزق و روزی تنها مادی نیست بلکه می بایست در هر آنچه خداوند به ما روزی داده است به دیگران صدفه دهیم و یکی از این صدقات فعالیت در فضای مجازی است.

نماینده ولی فقیه در البرز مطرح کرد: صدقه آشکار الگوسازی و زمینه تشویق مردم در جهت مواسات و همدلی است و این مطلبی است که باید در جهت آن تبلیغ و گسترش انجام شود.

کد خبر 957323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha