ماموریت ویژه سیستان و بلوچستان برای تامین دام کشور

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ماموریت ویژه ی استان برای تامین دام کشور به دنبال افزایش سهمیه واردات هستیم .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان استان به دبیری سازمان صمت استان و با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در محل استانداری برگزار شد.

داود شهرکی رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در این جلسه بیان داشت: با توجه به ماموریت ویژه ی استان برای تامین دام کشور به دنبال افزایش سهمیه دام هستیم و در بحث تامین کالاهای اساسی در استان از جمله گوشت قرمز منجمد، مرغ، شکر و ارد هیچ مشکلی وجود ندارد و سمیه های استانی در حال جذب است.

شهرکی خاطرنشان کرد : برنامه ریزی هادر سال‌جاری در جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی به سمت  افزایش سهمیه و توزیع در شهرهای محروم استان هدایت خواهد شد .


وی ادامه داد : در حال حاضر در استان بیش از ۴۶ هزار واحد صنفی با پروانه کسب ،  تعداد ۹ اتاق اصناف و ۱۶۲ اتحادیه و ۱۶۸ فروشگاه زنجیره ای مشغول به فعالیت است.

شهرکی بیان داشت : در سطح استان تعداد ۴۳ شعبه نمایندگی و شرکت پخش ، تعداد ۳۰ سردخانه فعال ،  ۷۱۸ انبار ، تعداد ۶ واحد کشتارگاه دام ، تعداد ۴ کشتارگاه طیور و ۹ واحد تولیدی بسته بندی وجود دارد که از ظرفیت‌های استان در جهت نگهداری و توزیع اقلام و کالاهای اساسی است.

وی در ادامه افزود : در ۴ ماهه امسال تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۴ بازرسی در سطح استان از واحد‌های صنفی و اقتصادی صورت پذیرفته است و در همین ارتباط تعداد ۲ هزار و ۵۴۷ پرونده تخلف تشکیل شده است .

در این جلسه مصوب شد در راستای تنظیم بازار   ۱۸ تن  گوشت منجمد گوساله که قبلاً جذب شده با قیمت ۵۹ هزار تومان  توزیع شود.

انتهای پیام/

کد خبر 958393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha