تلاش های امروز دشمنان از روی یاس و ناامیدی در برابر کارآمدی انقلاب و نظام است

خرم دل تلاش دشمنان را متقاعد کردن اذهان برای ناکارآمد نشان دادن جامعه ایران دانست و گفت: تلاش های امروز دشمنان از روی یاس و ناامیدی در برابر کارآمدی انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» ظهر امروز (۱۹ مرداد ماه) در آئین تجلیل از اصحاب رسانه با تبریک عید غدیر و همچنین روز خبرنگار، اظهار کرد: جایگاه شما خبرنگاران کمتر از طلاب نیست.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده به عنوان عضوی از سپاه از شما تشکر می کنم، زیرا در خصوص انعکاس خدمات بسیج و سپاه کوتاهی نکردید‌.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری بیان شد که اگر در بحث «تحریف» بتوانیم مقابله کنیم، تحریم ها هم رفع می شود، یادآور شد: من به عنوان یک سرباز کوچک می گویم دشمن در حوزه نظامی نمی تواند در مقابل ما ایستادگی کند و در حوزه اقتصادی هم نخواهد توانست؛ دشمن با وجود تحریم ها نتوانست از آرمان ها ذره ای ما را به عقب بکشاند و تحرکات آنها در منطقه به دلیل ضعف آنهاست.

 

خرم دل ضمن تاکید بر اینکه دشمنان تحریف حقایق در نظام و انقلاب اسلامی را در برنامه دارند، ادامه داد: نظام اسلامی با رژیم های گذشته قابل قیاس نیست.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه عزت و شرافت در گذشته و قبل از انقلاب از نظامیان کشور به عنوان مستشار هم استفاده نمی کردند، با پول کشور سلاح و مهمات خریداری می شد و برای اهداف دشمن پیاده می شد، اما امروز نه ‌تنها یک ‌مستشار نظامی نداریم بلکه علیه آنها عملیات مستشاری انجام می دهیم.

 

وی با بیان اینکه در حوزه علمی رشد و پیشرفت های خوبی به خصوص در حوزه هسته ای داشتیم و از فواید آن استفاده می کنیم، اضافه کرد: در حوزه پزشکی، تحقیقات و تربیت متخصصان، در حوزه پالایشگاه ها مانند عسلویه رشد و پیشرفت شکل گرفته است.

 

خرم دل اظهار کرد: در حوزه اقتصاد که تحت فشار هستیم اگر با انصاف بررسی شود قابل قیاس با گذشته نیست.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: دشمن با همه تجهیزات به سوریه آمد و همه جانبه از داعش حمایت کردند اما با آمدن ایران شکست خوردند، در عراق و یمن با همه کمبود امکاناتی که این کشورها داشتند، دشمن با همه تجهیزات و حمایت های مالی و نظامی از عربستان سعودی وارد شد، اما در مقابله با آنها شکست خورده است.

 

وی تلاش دشمنان را متقاعد کردن اذهان برای ناکارآمد نشان دادن جامعه ایران دانست و گفت: تلاش های امروز دشمنان از روی یاس و ناامیدی در برابر کارآمدی انقلاب و نظام است.

 

خرم دل خاطرنشان کرد: اگر امروز دشمن به هر طریقی وارد می شود، نشانه ضعف آنهاست، بدون شک در اتفاقات لبنان آنها نقش داشته و حتما دخالت داشته اند.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:اهالی خبر امید به آینده و فرصت های خلق شده نظام را باید برای مردم تبیین کنید.

کد خبر 958559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha