توزیع ۸۷ بسته مواد غذایی میان نیازمندان به همت کانون «پیمان غدیر» جهرم

پاشه گفت: به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم تعداد ۸۷ بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به سفارش و تاکید مقام معظم رهبری در تداوم فعالیت های نیکوکارانه در کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از «کرونا»، رزمایش «کمک های مومنانه» در چند مرحله توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» با اشاره به اینکه مرحله جدید این طرح همزمان با عید سعید غدیر خم اجرایی شد، افزود: در این طرح تعداد 87 بسته معیشتی تهیه و میان خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از «کرونا» توزیع شد.

 

وی با اشاره به محتوای بسته های معیشتی، بیان کرد: این بسته ها شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه و... بوده که هزینه آن توسط خیران و نیکوکاران تامین شده است.

 

پاشه با اشاره به اینکه بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند مجاور کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» توزیع شده است، خاطرنشان کرد: همچنین در قالب این بسته های معیشتی، برخی اقلام بهداشتی همچون ماسک نیز میان خانواده های هدف این طرح تقسیم شده است.

 

وی با قدردانی از همت گروه «همیاران غدیر» و کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم در اجرای این طرح، عنوان کرد: همچنین به میمنت عید غدیر و تاکید بزرگان دین مبنی بر اطعام فقرا در این روز با برکت، با تهیه غذای گرم و توزیع آن میان خانواده های کم بضاعت در این امر خیر نیز نقش آفرینی کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» همچنین در پایان با اشاره به برگزاری مراسم جشن عید سعید غدیر خم به صورت آنلاین در صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم، تصریح کرد: قرعه کشی پویش همگانی «من غدیری ام» از جمله برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 958926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha