دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ماسال افتتاح شد

دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی با حضور رییس دادگستری و مسئولان شهرستانی در ماسال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، آیین افتتاح دومین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ماسال با حضور رییس دادگستری، دادستان و جمعی از  مسئولان شهرستان برگزار شد .

 

«علیرضا محمودی» در این آیین با بیان اینکه افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی گام مناسبی در راستای افزایش و بهبود ارائه خدمات به شهروندان است اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضایی و خدامت رفاهی بیشتر به مردم از دیگر اهداف راه‌اندازی اینگونه دفاتر است.

 

رییس دادگستری ماسال با اشاره به اینکه این دفاتر آماده پذیرش طرح دعوی، تقدیم لایحه و پیگیری امور قضایی و پذیرش شکوائیه بدون رجوع به دادگاه‌ها هستند افزود: دفتر خدمات الکترونیک قضایی خدمت‌رسانی در امور قضایی به مردم را تسهیل و تسریع می‌بخشد.

 

وی با بیان اینکه در این دفاتر باید نسبت به ثبت نام ثنا توجه ویژه‌ای شود گفت: 80درصد ابلاغیه‌های دادگستری از طریق ثنا است و کسانی که در سامانه ثنا ثبت‌نام کرده‌اند از طریق پیامکی که به تلفن همراه آنها ارسال می‌شود از ابلاغیه‌های خود باخبر می‌شوند.

 

محمودی تصریح کرد: فعالیت دفتر خدمات الکترونیک قضایی از هشت صبح آغاز و تا ۱۶ عصر برای انجام تمام امور مربوط به تشریفات الکترونیک قضایی و ثبت ثنا در خدمت مردم است.

 

رییس دادگستری ماسال خاطرنشان کرد: زمینه برون سپاری برخی ازخدمات قضایی از برنامه‌های قوه قضائیه ازطریق فعالیت این گونه دفترها فراهم می‌شود.

کد خبر 958964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha