اجرای عملیات پروژه های شهرداری سرعت می گیرد

شهردار شیروان گفت: اجرای عملیات پروژه های شهرداری شیروان سرعت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «شاهرخ شاهرخی» روز سه شنبه (21 مردادماه) در جمع خبرنگاران شیروان به مناسبت روز خبرنگار گفت: امسال اجرای عملیات پروژه های شهرداری شیروان سرعت می گیرد.

 

شهردار شیروان بیان کرد: با توجه به اینکه از دوره های قبلی شهرداری ۱۷۵ میلیارد ریال بدهی داشته قادر به انجام تمام پروژه های شهر نبودیم که اینک با پرداخت بخشی از بدهی ها طرح های شهری سرعت خوبی گرفته و بسیاری از طرح های عمرانی در دست اجرا است.

 

شاهرخی در خصوص پارک خانواده عنوان کرد: در این زمینه پارک شهید صیاد شیرازی به مساحت چهار هکتار که سال ها بلا استفاده مانده بود، گلخانه و فضای سبز شهرداری در آن مکان قرار داشت که آسیب های اجتماعی بسیاری دیده می شد.

 

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های سطح شهر دوچرخه سواری بانوان بود، خاطرنشان کرد: در نظر گرفته شده این پارک چند منظوره باشد که اینک فعالیت های خوبی در آنجا صورت گرفته و به عنوان پارک دوستدار معلولان هم اقدامات لازم  صورت گرفته است.

 

شهردار شیروان در خصوص ناوگان عمومی شیروان تصریح کرد: کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر، با استفاده از کمک بخش خصوصی حل خواهد شد.

 

شاهرخی اظهار داشت: با توجه به جمعیت بالای شهر و گلایه برخی از شهروندان در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی و کمبود آن، قیمت خرید اتوبوس افزایش داشته که برای خدمات رسانی بهتر از بخش خصوصی استفاده خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: همچنین طبق دستور شورای تامین پی گیر افزودن خط واحد برای ساکنان اهالی کوی وحدت هستیم که مشکلات مردم حل خواهد شد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به آنان خدمات خوبی ارائه می شود.

 

وی افزود: اینک 16 دستگاه اتوبوس و ۳۵۲ دستگاه تاکسی زرد در مسیرهای مختلف این شهر فعالیت دارد.

کد خبر 959436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha