اورژانس به دنبال توسعه عدالت سلامت در کشور می باشد

خالدی گفت: سازمان اورژانس کشور تمام فعالیت های خود را به صورت یکسان در کشور ارایه می دهد و به دنبال توسعه عدالت سلامت در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «مجتبی خالدی» در نشست خبری که صبح امروز در سازمان اورژانس کشور برگزار شد، گفت: در گذشته ما منتظر تماس مردم برای ارایه خدمات بودیم ولی هم اکنون سازمان اورژانس کشور به دنبال اطلاع رسانی گسترده در خصوص فعالیت ها و عملکرد خود می باشد تا مردم بهتر بتوانند از خدمات ما بهره مند شوند.

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: هم اکنون در سازمان اورژانس هوایی کشور هیچ تماسی بدون پاسخ نمی ماند و گسترش خدمات اورژانس هوایی یکی از مهمترین برنامه های سازمان اورژانس کشور است، هرچند اورژانس هوایی نیازمند نیروی متخصص می باشد و در کنار آن باید تجهیزات و بالگرد هوایی مناسب در اختیار ما قرار داشته باشد.

 

وی افزود: اگر شما آمبولانس های اورژانس کشور را در خاش، جلفا، مشهد و یا شیراز ببینید همه دارای تجهیزات یکسان و استانداردی هستند که بیانگر این است که سازمان اورژانس کشور به دنبال تحقق توسعه عدالت در سلامت در کل کشور می باشد.

 

وی افزود: بسیاری از عملیات های اورژانس هوایی در مناطق صعب العبور کشور است، مثلا آخرین مورد اورژانس هوایی یک قطع عضو بود که از استان اصفهان به تهران منتقل شد.

 

وی افزود: 115 پروژه سازمان اورژانس کشور در عید غدیر افتتاح شد که یکی از این موارد افتتاح اورژانس ریلی در کشور بوده است.

کد خبر 959668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha