​ضرورت ارتقای سطح کیفی سوگواره های حسینی

​آیت الله نورمفیدی گفت: سطح مراسم محرم از نظر کیفی باید ارتقاء پیدا کند تا سطح جامعه از نظر اخلاقی و اجتماعی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز(جمعه 24 مرداد) در ستاد هماهنگی برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اظهار کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برنامه های سوگواری حسینی برگزار شود.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا باید به گونه ای عمل شود که همان شور حسینی در برنامه ها حفظ شود و از طرفی سلامت مردم به خطر نیفتد.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: وزارت بهداشت تاکنون برگزاری اجتماعات را منع کرده و این مهم اقدام درستی برای حفظ سلامتی مردم است و باید به گونه ای برنامه های محرم تنظیم شود که سلامتی مردم حفظ شود.

 

وی بیان کرد: در ایام محرم باید شرایطی فراهم شود که بتوانیم از درس های زندگی ساز عاشورا بهره بجوییم و از همه ظرفیت های مجازی و رسانه ها برای اعتلای نهضت عاشورای حسینی بهره ببریم.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان متذکر شد: سطح مراسم محرم باید از نظر کیفی ارتقاء پیدا کند تا سطح جامعه از نظر اخلاقی و اجتماعی افزایش یابد و مردم باید به شرایط امروز جامعه امیدوار شوند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتند که جامعه را از بدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدا کنند.

 

کد خبر 960217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha