ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» ابلاغ شد

ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» که در جلسه ششم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تصویب رسیده است، از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

 خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» که در جلسه ششم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورخ ۴ مردادماه ۹۹ به تصویب رسیده است، از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

 

بر اساس این ماده واحده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملى وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه کند.



گفتنی است اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از عدم اختصاص منابع مالی و تشکیلاتی جدید و عدم مغایرت با مقررات لازم‌الاجرا مرتبط است.



متن ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» به شرح زیر است:

 

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی ۱۱ قبل راهبرد کلان ۱۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق(الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور(مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ ۱۳۹۳/۳/۲۷) سند ملى وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه نماید.

 

کد خبر 960428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha