کسب مقام سوم جشنواره بین المللی فیلم یک دقیقه ای توسط مدیر کانون روستای همدان

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد شهدای روستای تکه شهرستان نهاوند مقام سوم جشنواره بین المللی فیلم یک دقیقه قرنطینه را کسب کرد.

«علی سهرابی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مقام سوم بخش حرفه ای و ویژه نخستین جشنواره بین المللی  فیلم  یک دقیقه قرنطینه را  که به میزبانی تهران در برج میلاد برگزار شد، کسب کردم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه از توابع شهرستان نهاوند افزود: این جشنواره با موضوع کوید ۱۹ و کرونا به صورت فیلم های یک دقیقه ای برگزار شد که بیش از 350 اثر داخلی و خارجی  در بخش آماتور و حرفه ای از نقاط دور و نزدیک ارسال شده بود.

 

وی با بیان اینکه نفرات برتر این جشنواره در بخش های حرفه ای، آماتور و بین الملل معرفی شدند، اظهار داشت:  در بخش بین الملل : نفر اول ساناز چوپانی از مونترال کانادا، نفردوم محفوظ تاجیک از افغانستان و نفر سوم حبیب الله محمدی از کابل برگزیده شدند. همچنین شیوا صالح پور از ایتالیا و مرتضی کازرانی از ترکیه شایسته تقدیر از سوی هیات داوران شدند.

 

سهرابی ادامه داد: بخش حرفه ای در بخش ویژه، بابک ناهیدی،محمد سامی تحصیلداری علی سهرابی به ترتیب نفرات اول تا سوم بخش حرفه ای معرفی شدند.

 

وی بیان کرد: در پایان این مراسم مجری از حاضران در سالن و همچنین تماشاگران آن لاین برنامه خواست به یاد و نام کارگردان بزرگ سینمای ایران خسرو سینایی به پا خواسته و یک دقیقه سکوت کنند.

 

لازم به یادآوری است،  علی سهرابی مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه نهاوند که   در جشنواره های مختلفی ملی و بین المللی مانند فیلم های( ورزشی)  (خبر آباد) (دین و رسانه)  (نگاه سرخ)  (هلال زیبا) و ده ها جشنواره  دیگر  حائز رتبه های برتر شده است.

 

کد خبر 961000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha